Išmanioji maisto prekių parduotuvė
Kas jums iš to?
- Naudokite išmanųjį šaldymo valdymą, kad sumažintumėte eksploatacines išlaidas
- Prisijunkite prie interneto, kad pašalintumėte maisto švaistymą ir sumažintumėte aptarnavimo išlaidas
- Tvarus šaldymas kaip ilgalaikis sprendimas
- Kiekvienos parduotuvės sistemų integravimas siekiant masto ekonomijos
- Sumažinti energijos kainas optimizuojant vartojimą
Modeliai
Patirkite tikrą prekybos centrų efektyvumą. Tikri nustatymai. Tikri sprendimai. Tikri rezultatai. Kova dėl didžiausio efektyvumo mažmeninėje prekyboje yra realesnė nei bet kur kitur. Laimei, tą patį galima pasakyti ir apie Nordborge esantį "Smart Store" prekybos centrą ir "Danfoss" taikomųjų programų kūrimo centrą - jis yra toks tikras, koks tik gali būti. Pristatomi tik esami ir prieinami sprendimai ir technologijos - visiškai veikiančiame prekybos centre - Pamatykite, kaip tiksliai prekybos centrai gali sumažinti maisto nuostolius ir užtikrinti maisto saugą, siekti "grynojo nulio" parduotuvėje, panaudoti skaitmeninimą veiklai optimizuoti ir tapti pagrindiniu veikėju energetinėje ekosistemoje.
Taigi neapsiribokite vien teorija, prototipais ir modeliavimu. Patirkite prekybos centrų efektyvumą, kuris yra realus, suprantamas ir patikimas. Jei dirbate mažmeninės prekybos maisto produktais įmonės patalpų ar energijos valdymo srityje, su pokyčiais susiduriate kasdien. Kai keičiasi mūsų gyvenimo, darbo ar apsipirkimo būdas, netrukus atsiranda ir naujos maisto produktų mažmeninės prekybos technologijos. Šiuo metu visi šie dalykai keičiasi kaip niekada anksčiau. Tokios megatendencijos kaip elektrifikacija, skaitmeniniai ryšiai ir kova su klimato kaita maisto sektoriui visame pasaulyje suteikia ir galimybių, ir kelia iššūkių. Bendrovėje "Danfoss" tai matome iš pirmų lūpų, nes dirbame su šimtais maisto mažmeninės prekybos tinklų daugiau nei 60 šalių. Visų pirma matome penkis didelius, vienas kitą persidengiančius pokyčius, kurie kartu lemia šiandieninį prekybos centrų komandų darbo krūvį... ir penkis pagrindinius būdus, kaip į juos reaguoti.
Dėl didelio spaudimo veiklos maržai būtina taupyti sąnaudas
Vidutinė didelių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių pelno marža šiuo metu yra tik 1,7 %. Dėl to atidžiai stebimos visos veiklos sąnaudos, nes jos daro tiesioginį poveikį konkurencingumui ir pelningumui. Praktiškai tai reiškia, kad prekybos centrų komandoms reikia kūrybiškų būdų taupyti veiklos sąnaudas, įskaitant naujas technologijas ir partnerystę. Joms taip pat gali tekti diegti technologijas naujiems pajamų srautams gauti.
Maisto saugumo didinimas ir maisto nuostolių mažinimas yra svarbesni nei bet kada anksčiau
JT Maisto ir žemės ūkio organizacijos (FAO) duomenimis, dėl maisto švaistymo išmetama 3,3 gigatonų šiltnamio efektą sukeliančių dujų. Siekiant sumažinti išlaidas, visada buvo svarbu vengti maisto nuostolių; dabar tai taip pat yra tvarumo dalis. Praktiškai tai reiškia, kad mažmenininkai ir toliau turės sutelkti dėmesį į saugios šaldymo temperatūros palaikymą ir vengti įrangos gedimų, dėl kurių prarandamas laikas, pinigai ir maistas.
Dėl klimato kaitos reguliavimo šaldymo įrenginių pasirinkimas tampa labai svarbus
Tokios iniciatyvos, kaip Europos F-dujų taisyklės ir JAV klimato aljansas, daro tiesioginį poveikį šaldymo medžiagų prieinamumui ir kainai visame pasaulyje. Alternatyvos, turinčios mažą visuotinio atšilimo potencialą, pasirinkimas turi vis daugiau privalumų. Tai reiškia praktiškai: pasirinkus tinkamą šaldymo agentą, atsiranda privalumų, susijusių su kaina, reguliavimu, prieinamumu, poveikiu aplinkai, o kartais ir mokesčiais.
Atliekinės šilumos kaip ištekliaus panaudojimas
Šiuo metu daugiau nei pusė pasaulio gyventojų gyvena miestuose, o Jungtinės Tautos prognozuoja, kad iki 2050 m. šis skaičius padidės iki 68 %. Tai reiškia, kad miestų rajonams reikės naujų būdų, kaip spręsti energetikos problemas, pavyzdžiui, Kinijos centralizuoto šildymo sistemų. Dėl to mažmenininkai gali atsidurti energetikos revoliucijos centre. Ką tai reiškia praktiškai: kai kuriose Šiaurės šalyse mažmeninės prekybos parduotuvės apie 30 proc. savo perteklinių pajėgumų nukreipia į aplinkinių namų šildymą. Tai potencialus pajamų šaltinis.
Elektrifikavimas - iššūkis ir galimybė
"Bloomberg" skaičiavimais, per ateinančius 20 metų 57 % visų naujų automobilių visame pasaulyje bus varomi elektra, o daugelis mažmenininkų jau dabar įrengia įkrovimo vietas. Tačiau taip pat yra didelių galimybių gauti naudos iš energijos arbitražo. Praktiškai tai reiškia, kad mažmenininkai turi ne tik sukurti infrastruktūrą, bet ir rasti būdų, kaip išvengti brangių trumpalaikių energijos suvartojimo šuolių įkraunant transporto priemones. Tačiau tie, kurie gali lanksčiai reguliuoti energijos poreikį, gali aktyviai mažinti išlaidas.
Sutampantys iššūkiai, į kuriuos reikia reaguoti koordinuotai. Šios penkios tendencijos daro įtaką viena kitai. Pavyzdžiui, galimybė sumažinti energijos tarifus optimizuojant elektros energijos paklausą yra dar labiau įtikinama, nes reikia ieškoti galimybių sutaupyti visur, kur tik įmanoma. Lygiai taip pat ir besikeičiančiai maisto produktų mažmeninės prekybos energetikos infrastruktūrai reikia koordinuoto požiūrio. Išskyrėme penkias technines strategijas, kurių derinimas padės prekybos centrams neatsilikti nuo kylančių visuomenės poreikių, o kai kuriais atvejais ir pasinaudoti jų teikiama nauda.
1. Naudokite išmaniąją šaldymo įrangos kontrolę, kad sumažintumėte eksploatacines išlaidas. Norint optimizuoti šaldymo efektyvumą, svarbu suderinti pajėgumus su paklausa. Per daug šaldymo - eikvojate energiją; per mažai - rizikuojate sugadinti sistemą ir prarasti maisto produktus. Prisitaikantis korpuso valdiklis, pavyzdžiui, "Danfoss" ADAP-KOOL® serijos, gali subalansuoti šaldymo našumą pagal apkrovą. O mūsų adaptyviosios perkaitimo kontrolės algoritmas palaiko minimalų stabilų perkaitimo lygį, todėl vėsinimo visada užtenka. Pažangūs valdikliai jungiasi prie interneto ir kompresorių paketo valdiklio per sistemos tvarkytuvą. Juos taip pat lengva naudoti, nes jie supaprastina šiuolaikinės šaldymo sistemos sudėtingumą, todėl galite sutelkti dėmesį į efektyvumo optimizavimą.
2. Prisijungę prie interneto, pašalinsite maisto švaistymą ir sumažinsite aptarnavimo išlaidas. Šaldymo sistemos prijungimas prie debesies nėra tik tendencija. Tai suteikia daugybę galimybių taupyti pinigus ir gerinti maisto saugą. Nuotolinė stebėsena ir valdymas leidžia lengvai patikrinti ir rūšiuoti sistemos pavojaus signalus, pirmenybę teikiant tiems, kurie turi tiesioginės įtakos išlaidoms ar galimiems maisto nuostoliams. Be to, kai kurias problemas galima išspręsti nuotoliniu būdu - nereikalingų iškvietimų sumažėja iki 30 %. Taip pat galima sutaupyti ir ilgesniu laikotarpiu. Veiklos duomenų lyginamoji analizė naudojant internetinį prietaisų skydelį gali padėti optimizuoti efektyvumą ir sutaupyti išlaidų visame mažmeninės prekybos tinkle. Netrukus bus galima naudoti didžiuosius duomenis, kad būtų galima tiksliai nuspėti, kuriai įrangai gresia gedimas, dar prieš jam įvykstant.
3. Šaldymo priemonės pasirinkimą laikykite ilgalaikiu sprendimu. Pasirinktas šaldymo agentas turi didelę įtaką jūsų išlaidoms - ne tik įrengimo metu, bet ir visą parduotuvės eksploatavimo laikotarpį. Pavyzdžiui, kadaise CO2 buvo laikomas brangiu pasirinkimu, kurį geriausia naudoti esant žemai aplinkos temperatūrai. Tačiau dabar jis tampa vis populiaresnis, nes dėl naujų technologijų, tokių kaip "Danfoss Multi Ejector SolutionTM", jis tampa perspektyviu pasirinkimu bet kokio klimato sąlygomis ir bet kokio dydžio parduotuvėms. Besikeičiantys teisės aktai, susiję su šaldymo medžiagomis, reiškia, kad pasirinkimai su dideliu visuotinio atšilimo potencialu (šimtus ar net tūkstančius kartų didesniu nei CO2) gali greitai tapti brangūs, labai apmokestinti ir sunkiai prieinami. Šiomis aplinkybėmis natūrali, mažo šiltnamio efektą sukeliančio dujų kiekio alternatyva galėtų būti geras ilgalaikis pasirinkimas.
4. Integruokite kiekvienos parduotuvės sistemas, kad pasiektumėte masto ekonomiją. Kiekviena sutaupyta suma yra vertinga, tačiau dauguma mažmenininkų moka už šildymo ir karšto vandens sistemų eksploatavimą, o atskira šaldymo sistema išskiria šilumą į atmosferą. Šiuos įrenginius traktuojant kaip integruotą sprendimą, galima sumažinti parduotuvės anglies dioksido pėdsaką, kartu sumažinant įrengimo ir eksploatavimo išlaidas. Integruota parduotuvės šaldymo sistema paprastai gali tiekti ir visą šilumą - net nebereikia katilo. Kadaise tokią integraciją buvo sunku pasiekti. Tačiau dėl didėjančio CO2 populiarumo jis tampa vis labiau paplitęs, o "Danfoss" specialiai sukurtas šilumos grąžinimo įrenginys padeda pašalinti techninius iššūkius. Taip pat gali būti gera idėja į šaldymo sistemą integruoti oro kondicionavimo ir vėdinimo sistemas - tokiu būdu galima gauti papildomą vėsinimo apkrovą beveik nemokamai.
5. Sumažinti energijos kainas optimizuojant paklausą. Prekybos centrams vis geriau sekasi efektyviai naudoti energiją, tačiau sparčiausiai mažinti išlaidas vis dažniau pavyksta valdant energijos paklausos modelius. Sumažinus didžiausios apkrovos momentus, galima sumažinti parduotuvės energijos kainą likusią metų dalį, taip pat sutaupyti infrastruktūros lėšų, pavyzdžiui, naudojant mažesnį transformatorių. Kai kuriais atvejais dėl tokio lankstumo mažmenininkas gali gauti paskatas iš energijos tiekėjo. Komunalinių paslaugų įmonės vis dažniau ieško pagalbos, kaip suderinti energijos gamybą su paklausa - nuolaidos taikomos ne piko metu tiekiamai energijai arba siekiama laikinai sumažinti energijos vartojimą, kad būtų galima valdyti trumpalaikius "atsako į paklausą" atvejus. Yra keletas būdų, kaip tai pasiekti, pavyzdžiui, naudojant akumuliatorių bateriją, keičiant techninės priežiūros grafikus arba kaupiant energiją šiluminiu būdu. Tai gali būti išankstinis šaldiklių atšaldymas arba ledo gamybos įrenginio naudojimas, kad būtų galima pakrauti perteklinę atsinaujinančiąją energiją.
Tai nėra ateitis. Tai vyksta dabar. Šios penkios priemonės gali padėti mažmenininkams sumažinti sąnaudas, sumažinti poveikį aplinkai, įgyti konkurencinį pranašumą ir kartu užtikrinti maisto saugą. Geriausia juos naudoti kartu, pavyzdžiui, šilumos atgavimą daug lengviau užtikrinti naudojant CO2 sistemą, o išmanūs vitrinų valdikliai maksimaliai padidina stebėjimo internetu naudą. Šį sujungtą požiūrį "Danfoss" vadiname išmaniąja parduotuve. Maisto produktų mažmenininkai visame pasaulyje jau naudoja jį siekdami padidinti efektyvumą, atrasti naujų galimybių ir spręsti dabartinius sektoriaus iššūkius.
Turite klausimų?
Susisiekite su mumis